Cviky na stehna

9. června 2009 v 10:11 | Gofiinka x) |  Beauty
Holky, nevim jak u vás, ale u mě sou stehna to nejhorší. Břicho je v pohodě, ale steha bych chtěla mít krásně pevný :) Tak sem anšla pár cviků-určitě vyzkoušejte. Dřepy dělám pravidelně, a udělalo mi hroznou radost, když sem uviděla že dřepy sou nejlepší. Takže hurá do dřepůů =) (Holky, nevíte kolik se jich musí dělat, aby to mělo nějaký viditelný účinky? Mám je dělat průběžně, nebo najednou?) Sem nemožná já vim:D

Cvik 1 - Dřepy s jednoručkami
Tento cvik zná úplně každý. Dřepy jsou velice učinné a mezi cviky na stehna nesmějí chybět. Dřepy jsou asi to nejlepší, co můžete svým stehnům nabídnout.
Výchozí poloha je stoj mírně rozkročný, v natažených rukách držte jednoručky, dlaně musí směřovat k tělu. S vystřenými zády se ohýbáním v kolenách pomalu a kontrolovaně spouštějte, přičemž boky se přesouvají vzad. Pohyb zastavte v poloze, když jsou stehna blíží k paralere s podložkou. Pokud chcete při dřepech výrazněji zapojit svalstvo zadku, použijte širší postoj. Můžete také vytočit špičky směrem ven a dosáhnout tak zapojení těch nehlubších svalů. Pro spestření tréninku můžete cvičit série s lehkou váhou v extrémě širokém postoji. drepy










Cvik 2 - výpady
Výpady je možno cvičit s velkou činkou jako u dřepů nebo s jednoručkami. Výpad provádíme tak, že ze základního postoje provedeme dlouhý výkrok, až se kolenem dotkneme země. Pokud máme činky, držíme je u těla a dlaně směřují k pasu. Poté se vrátíme zpět do původní polohy a opakujeme druhou nohou. Po celou dobu cvičení dbáme na vzpřímený trup.


vypady

















Cvik 3 - Leg-press
Leg press je skvělý cvik jak pro pokročilé, tak i pro začátečníky, protože nezatěžuje páteř. Působí hlavně na kvadriceps, ale výrazně zapojuje také zadní část stehen a gluteály. Proto je výborným cvikem i pro ženy!
Ve výchozí poloze sedíme s opřenými zády, nohy jsou natažené. Rukama se držíme držadel, nohy postupně krčíme a kontrolovaně spouštíme zátěž. Při skrčení nohou je možno vést kolena více od sebe mimo tělo, v tomto případě posilujeme více svalstvo na vnitřních stranách. Po spuštění závaží následuje výbušné vytažení nahoru. legpress





 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama